rmbcdef_1‘Netwerken is net werken’, zegt Ray Martin vaak. Overal ter wereld worden onder het genot van een hapje, een drankje en een goede conversatie ‘deals’ gesloten en zaken gedaan. Met het opstarten van een eigen Business Club hoopt Ray Martin bedrijven samen te brengen tijdens netwerkborrels en/of shows. Deze borrels en/of shows zullen uiteraard worden voorzien van professioneel entertainment. Met de steun van de bedrijven hoopt Ray anderzijds grotere shows te kunnen realiseren. Een zogenoemde win-win situatie. Ray Martin treedt al jaren op met het jazzy repertoire van Frank Sinatra, Dean Martin, Nat King Cole en Tony Bennett. Zijn droom is om grote (theater)shows te verzorgen met een big band of orkest. Het verzorgen van een show met een big band of orkest in een theater kan alleen met de steun van bedrijven. De bedrijven, die onderdeel uitmaken van de Business Club kunnen de (theater)shows weer ‘gebruiken’ als netwerk event of als ‘relatiegeschenk’. Vergelijk het met het ‘inkopen’ van VIP stoelen in een (voetbal)stadion of het huren van een Skybox.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *